fredag, august 12, 2011

Vinneren av Give Away'en er trukket!

Først vil jeg få takke dere alle for en fantastisk deltakelse. Hele 122 personer har meldt seg på, og ialt 249 lodd utdelt. Tenk at så mange har vist sin interesse!! Nok en gang, tusen takk til alle der ute.

Dessverre er det nok bare 1 gevinst i denne Give away'en. Desiree's Lappeteknikk har sponset denne flotte gaven. Tusen takk til deg også, Desiree!



Så til den store avsløringa...

Hver av dere som har deltatt har fått lodd etterhvert som dere har kommentert, og til å foreta trekningen har jeg brukt Random.org  Og vinneren ble den som hadde lodd nr 235,




Gratulerer så mye til deg, Kjersti M!

Men, trekninga er ikke over ennå.....

Siden deltakelsen har vært så overveldende, har jeg bestemt meg for å trekke ut 2 vinnere til....
Hva premien er på disse er ikke bestemt ennå, det får bli en overraskelse til mottakerne.
De to som vil motta en overraskelse fra meg er:


nr 173 som er Cecilie,
og
nr 68 som er madebyjulia

Da vil jeg igjen takke for deltakelsen! Og tusen takk for alle koselige kommentarer som dere legger igjen hos meg. Utrolig kjekt og inspirerende!!

  Og til dere 3 vinnere, send meg en mail med navn og adresse så kommer nok gaver i posten om ikke så lenge :)

11 kommentarer:

Misemor sa...

Grattis til de heldige vinnerne. =)
Ha ei flott helg. =)

2ne sa...

Gratulerer til de heldige :-)

Laila sa...

Gratulerer til dei heldige, og ei riktig god helg til deg.

Lis sa...

Gratulerer de heldige! :D
Ha ei flotters helg ;)

Pauline sa...

Gratulerer til heldige vinnere, og good helg til deg! :-)

Anne sa...

Gratulerer til de heldige vinnerne :) Ønsker dere alle en riktig flott helg :)

Cecilie sa...

Tusen takk! Jeg vant!

margrethe.jaastad@live.no sa...

Hallo
Gratulerer til de heldige vinnerne`,det blir nok mye fint utav hoved premien,som vi kanskje får se en gang!
Ha ei fortsatt strålende helg!
Helsing Quiltetanker/Margrethe Jåstad

Margit sa...

Gratulerer til alle vinnerne :o)

Desiree sa...

Fantastisk! Så kjekt at det var så stor interesse. Japanske vevde stoffer kan eg anbefale varmt. Klem til alle fra Desiree

Kjersti M sa...

Åååå - nå ble jeg kjempeglad.
Tenk å vinne en så flott premie, især for meg som har fullstendig sy-dilla.
Tusen takk - både til deg og Desiree, som har bidratt med gevinsten.