onsdag, august 10, 2011

Påminnelse

Nå er det 2 dager til påmeldingsfristen går ut på Give Away'en her hos meg, så derfor kommer jeg med en liten påminnelse til de som ennå ikke har fått muligheten til å melde seg på.

Da repeterer jeg litt....

Desirees Lappeteknikk har sponset en megafin stoffpakke og 2 klemmelåser. Stoffpakken inneholder 5 ulike 30 cm, deriblant 2 ulike fra serien Fusions og 2 japanske og 1 Marbles fra Moda. Stoffrullen inneholder 10 ulike japanske stoffer, ca 2 " bredde. Med andre ord, dette er drømmepremie!



Anbefaler alle å ta en tur innom butikken hennes. Her er godbiter for enhver smak. Har du behov for gode råd og tips så sjekk "Lappeteknikk for dummies". Flotte beskrivelser og gode bilder viser deg hvordan forskjellige ting gjøres. Anbefales virkelig!

Desiree har nettopp begynt å blogge og er i så måte en nyfødt baby i bloggverdenen. Vil du se hennes spede start kan du besøke henne her

For å delta i trekningen må du gjøre følgende:
1. Legg igjen en kommentar på dette innlegget = 1 lodd
(gå inn på linken merket med rosa skrift)
 

2. Lag et innlegg på din egen blogg om denne Give-away, bruk bildet over = 1 lodd

3. Legg deg til som følger = 1 lodd

 
Du kan altså få tilsammen 3 lodd i denne trekninga.

Om du velger å bare legge igjen en kommentar i innlegget gir det 1 lodd.

Påmelding på denne Give-away vil være åpen frem til fredag 12.august kl 22.00.

Trekning vil skje så fort det lar seg gjøre etter den tid.
Du har selv ansvar for å kontakte meg om du er den heldige vinner .


Da håper jeg mange har lyst på denne flotte gaven og melder seg på trekninga. Fortsatt god sommer til alle mine besøkende :)


11 kommentarer:

karinanna sa...

Spennende, dette vil jeg selvfælgelig være med på. Følger er jeg fra før. Er kjempeinponert over alt det flotte du lager.

Rita sa...

Har tenkt at jeg skulle legge igjen kommentar tidligere, men det har det ikke blitt noe med.
Men nå, kan ikke la muligheten om kanskje å få litt mer stoff i hus gå fra meg hehe:))
Jeg har blogget, og kommenterer nå.

Anonym sa...

Hei hei!
Melder meg på med 1 lodd. Koselig å følge bloggen din. Du lager jo så mye fint. Så fin give away du har. Så da får jeg krysse fingre på at jeg er den heldige.
Klem fra Ruth :)
Jeg har ikke blogg så mail-adressen min er rintoer@online.no

Bente`s Hobbyrom sa...

Dette vil jeg være med på , følger er jeg fra før og kommenterer her nå , legger inn dette i bloggen min så da blir det 3 lodd på meg da :O) Tvi - tvi og krysse fingrene , klem fra Bente :O)

Meta sa...

For en flott pakke!:)

Har lagt meg til som følger + den kommentaren.:)

tubakk sa...

Lenge siden jeg har vært med i en giveaway nå, så da får jeg prøve denne gangen. Ser ut til å være flotte stoffer, som jeg gjerne vil vinne. Tar ett lodd, jeg.

Pauline sa...

Da har jeg lagt meg til som følger, og nå legger jeg igjen en liten kommentar, det skulle iflg min hoderegning bli to lodd. ;-)

Du lager mye lekkert, jeg skal blåse støvet av symaskina mi nå og komme igang med litt småsøm igjen. Mye flott inspirasjon å finne her inne! :)

Kjersti M sa...

Så flotte premier det var i denne da :-)
Er selv kunde hos Desiree og synes det er en topp lappebutikk.
Har tatt 2 lodd hos deg og håper selvsagt på vinnerlykke for engangs skyld :-)

RyumQuilt sa...

Hei. Trodde jag hadde lagt inn komemntar her på denne, men det har jeg ikke. Skjønner godt at du er utvalgt til å være månedens blogger, for du har utrolig mange flotte prodjekter og ideer som er til stor indspirasjon for oss andre. Jeg har vært følger hos deg lenge.

Hilsen Linda

Marit Johanne sa...

Nå er jeg visst ute i site liten, vet jeg har sett på denne før. Men hadde antageligvis ikke tid til å legge inn akkurat da. Men det er enda drøyt en halv time igjen til fristen går ut ser jeg :)

Sølvis blog sa...

Ja takk jeg vil være med i trekninga