mandag, august 01, 2011

Gladveska mi....

Når jeg tenker på "glad-veske" ser jeg for meg en sommersprek veske i glade farger. Jeg har sydd "Gladveska" av AnnaKa, fargevalget mitt er kanskje ikke farger du som leser forbinder med "glad"....allikevel blir jeg glad når jeg ser den ferdig, for denne betyr veldig mye for meg.

Her i byen har sommeren latt vente på seg, så da kunne jeg og Solveig med god samvittighet ofre en dag foran symaskina. Mange ulike mønster og vurderinger ble tatt, og omsider falt valget på denne veska. Den er akkurat passe stor til å romme det du trenger til en bytur med shopping.

Utgangspunktet mitt var en gammel grå dongeribukse etter mamma, og resultatet ser du her....


 En japansk brettet blomst med sort tyll bak pryder lokket. I midta en del av et armbånd
 Bredt dekorbånd rundt hele veska. Nederste del av veska består av svart ruskinn
 Veskas bakside
 Innsiden endel enkle lommer, og stor glidelåslomme på den andre siden
 Her ser dere veskene våres, samme opprinnelse, men allikevel så forskjellige
 

Og som vanlig....fortsettelsen følger. Veska må jo ha tilbehør ;)
Minner samtidig om Give Away'en som jeg kjører her på bloggen min. Påmeldingsfrist 12.august 

7 kommentarer:

Ruth sa...

Så fine vesker dere har laget, likte den mørkeste godt, og så koselig å lage noe som vekker gode minner. Ha en fin syuke.

Lindas hobbyhjørne sa...

wow... for noen flotte vesker!!!
Ha en fin dag :)

Laila sa...

Kjempeflott versjon av Gladveska.

Bente`s Hobbyrom sa...

Den var så lekker den veska og utrolig flott med alle disse rommene til å ha duppedingsene våres i .

1001ting sa...

Form,farge og design er jo perfekt når det gjelder denne veska. Gleder meg til fortsettelsen. Ha en fin sy helg!

Elisabeth Solum sa...

Kjempeflotte vesker!

Anonym sa...

Beautiful bags