mandag, februar 28, 2011

Sunshine Frolic....the end!

Sunshine Frolic var min første påmeldte BOM i min lappesømkarriere. Jeg var skikkelig nervøs på om jeg skulle klare disse blokkene, og for ikke å snakke om broderingene! Jo da, det gikk da over all forventning, men det gjorde ikke sendingene. Etter blokk 5 stoppa det opp, og tross gjentatte purringer, fikk jeg ikke flere forsendelser. Så da ble det til at jeg sydde vesker istedet av de blokkene.

Men så etter 1/2 år kom det flere blokker. Da var jo allerede de andre brukt. Lenge har mønstrene ligget der, og det var tungt å ta de frem igjen. Stålsatte meg før sommeren i fjor, og tegna opp alle stitcheryene igjen, og så ble de blokkene putta i veska og tatt frem i ny og ne. Kjedelig ja....

Måtte på nytt ta meg selv i nakken nå etter jul, og de 4 siste blokkene ble sydd i rekordfart. Nå er teppet endelig ferdig, og jeg kjenner jeg er litt stolt over det.

Som de andre teppene jeg har sydd, så fortjener også dette et lite bilderas :)

Flesteparten av bildene er tatt utendørs, men noen også inne med blitz for å få frem litt bedre fargene



Nok et stort arbeid er avslutta. Dette teppet er tiltenkt Lillesnuppa :)
Så da er det bare å hive seg rundt da, mellomste snuppe vil ha et teppe ho også, men det blir ikke et Sunshine Frolic....

11 kommentarer:

Inger sa...

Nydelig teppe. Fargene er så nydelige og avstemte. Heldige Lillesnuppa. :-)

Lis sa...

Gratulerer med ferdigstillelsen!! :D
Et vakkert teppe, med nydelig quilting (som vanlig)
Ha en fin kveld :D

Synnove sa...

Utrolig flott teppe!

Unknown sa...

Wow dette ble bare så lekkert, nydelige duse farger som går rett i hjertet...
Gratulere med et flott teppe :-)

Rita sa...

Bare nydelig :) Gratulerer med enda et storprosjekt.

Ruth@ sa...

NYDELIG.
beundrer dette ja...

Svalen sa...

Å, så lekkert!

Unknown sa...

Din Sunshine Frolic ble kjempeflott!
Har sjøl en umotert Sunshine.., kjenner at du gir meg inspirasjon til å få den ferdig!!!
Ha en fin uke :0)

Anne Lise sa...

Nydelig teppe du har fått ferdig her. Heldig ho som får dette.

Hellen Sigurbjörg sa...

Teppet er nydelig og jeg beundrer din viljestyrke!,

Bodil sa...

Teppet ble kjempefint. Tror nok ikke du vil angre på ekstraarbeidet med å ta noen av blokkene to ganger.