torsdag, februar 17, 2011

A Vintage Christmas

I natt satte jeg det siste stinget i dette juleteppet, A Vintage Christmas. Det har vært utrolig gøy å jobbe med dette, og fargene er bare helt nydelige. Teppet måler 53" x 55", og mønsteret er fra Bunny Hill. Bare så synd det er et juleteppe som ikke kan henge oppe hele året ;)

Jeg har frihåndsquilta det på min janome MCQ 7700 Horizon.

Og som alle de andre store prosjektene, her er et lite bilderas ;)
Da er det bare å sette igang på noe nytt...he he ;)

15 kommentarer:

Lappegal sa...

Dette var helt nydeli.
Du lager så mye fint:-)

Siddis back home sa...

Alldeles nydelig teppe, så flink du er!!

marihøna sa...

Lekkert!!! og nydelig quilta. Heldige deg som har den nye janomen, den er jo bare sååå lekker!!!!

jofridsquilt sa...

Dette var heilt nydelig. Både stoff og mønster og sist men ikkje minst alt arbeidet. Gratulerer med ferdig prosjekt. Ha ei fin helg. Jofrid

Lis sa...

Jeg bøyer meg i støvet! ;) Du er en racer på teppesying du Britt!
Det ene teppet flottere enn det andre dukker opp på bloggen din ;) Nydelig arbeid, som vanlig :)

Cecilie sa...

Nydelig!

Synnove sa...

Så fint!
Kjempeflott quilting.

Jorunn Elizabeth sa...

Ett virkelig nydelig teppe. Jeg beundrer iveren din etterhvert som du legger inn nye ting. Kjempekjekt å følge med.

Rita sa...

Det var raskt levert, og teppet er jo bare helt lekkert. Spendt på hvilket storprosjekt som dukker opp neste gang :)

Hverdgasgleder sa...

Nydelig teppe !! Du er utrolig flink :-) Ha ei fin helg !!

Hverdagsgleder sa...

Nydelig teppe !! Du er utrolig flink :-) Ha en fin helg !!

karinanna sa...

Nydelig - finner ikke ord for alt det lekre du klarer å produsere.Superdyktig er du.

Ha en trivelig helg.

Mariann S sa...

Ett nydelig juleteppe :) Blir flott å henge opp til jul :)

Liv sa...

Så flott!! Enig i at det er synd det ikke kan henge opp ehele året, men så får du heller glede deg veldig til jul :))

Quiltefia sa...

Hei!! Så mye flott du lager!! og jeg er imponert over frihåndsquiltingen din!! Ha en fin sy??søndag! AnneK:-)