fredag, februar 04, 2011

Husvask eller quilting?



Valget var enkelt! Quilting for alle penga :) Tror jeg har drømt om quilting i natt, for da jeg satte i gang kom mønsteret av seg selv......og ja, jeg valgte frihåndsquilting . Kom det som en bombe?

Her en sniktitt fra den spede begynnelsen

Og da jeg tok en pause for å hente barn og lage middag, var midtstykket og 7 av 12 blokker med gitter ferdigquilta. Jeg har også brukt 6 underspoler allerede! Tror ikke jeg blir ferdig i dag, men har et håp om morgendagen. Ikke så kjekt for de andre i familien når jeg gir full guff på symaskina i flere timer....jeg har jo ikke eget syrom...

Ha ei flott helg alle som er innom meg :) Kommer nok med oppdatering i morgen tenker jeg ;)

5 kommentarer:

2ne sa...

Dette ser flott ut. Ja, kan jo bli i meste laget med symaskina til tider, men skjønner godt du valgte sy istedenfor husvasken......
God helg

Anonym sa...

Det må jeg si var ett fornuftig valg. Hadde skuldrene mine vært litt bedre, hadde jeg tatt det valget jeg også. Lykke til med fortsettelsen og god helg :-))

Lis sa...

Gleder meg til å se dette flotte teppet ferdig ;)
Takk for "følget" i dag Lillesnuppa. Så fortsetter vi vel samsyinga i morgen :) Hvis du ikke allerede er ferdig da...
Du er flink!! *klappe på skuldra*

Ha en fin fredagskveld:) Klem

Smiloghverglad sa...

Skjønner godt at du blir ivrig på å få ferdig dette teppet :-) Nyyydelig og kjempefine farger !
God syhelg :-)

Odins lille hjørne sa...

Enig med deg!! Husvask kan man gjøre senere..hehehe
Eller sette noen andre til å gjøre...
Du e go, men jeg gleder meg til å se resultatet!!!!
Riktig go og kreativ helg!!
klem fra odin!!