onsdag, november 24, 2010

Veskedilla også!

Ja da, jeg skjønner om dere blir lei, men det er ikke jeg! I går kveld fikk jeg et innfall at jeg bare måtte prøve å sy veske på denne veskelåsen. Og jeg falt helt pladask! Tror nok denne er min favoritt hittil. Enkel liten lomme inni, og romslig håndveske som rommer både mobil, damestæsj og mye mye mer :) Kan hende jeg lager lang hanke slik at den kan henges på skulderen. Men likte den godt slik som den er nå.



Og til dere som orker å følge meg.....det kommer flere..... :) Må bare lage litt mer "stæsja-stoff-kaker"....

4 kommentarer:

Liv sa...

Døds-stilig!
Vesker SKAL være litt romslige, så det blir plass til alt damestæsjet pluss litt til. Og denne var jo stilig i tillegg. Kan man ønske seg mer da?

ahli sa...

Kjempestilig veske

Sissel`s syglede sa...

Åhhhh, denne likte jeg kjempegodt. Så deilig med romslig veske som er god å åpen i halsen.

Farmormor sa...

Denne veska likte jeg kjempegodt! Hvor får du tak i slike låser?