torsdag, november 11, 2010

An Angels Story - ferdig!

Endelig ferdig, og det er med litt stolthet at jeg viser frem dette nå, An Angels Story. Teppet måler ca 155*190 cm. Jeg har lagt til en ekstra runde med firkanter rundt det hele samt bredere rammer. Alle applikasjonene er fra ulike rester, og fargesammensettingen på de har blitt til underveis. Figurene er applikert med maskin, mens detaljer er sydd for hånd. Hele teppet er frihåndsquiltet av meg selv. Har brukt en lys tråd til quiltinga, og til opplysning gikk det med nesten 9 hele underspoler til arbeidet.
Og som med alle andre innlegg, her kommer et STORT bilderas :) Alle bildene er tatt ute for å få de riktige fargene, men det er ikke så lett å få det til når det begynte å blåse etterhvert.....men slik ble det altså :)

Og da kan jeg med god samvittighet begynne på mitt neste storprosjekt :)
Ønsker dere alle ei god helg

28 kommentarer:

Inghild sa...

Fantastisk flott!!! For en jobb!

Krikri sa...

Så utolig flott. Og den flotte quiltingen. Tror jeg sender neste store teppe til deg jeg når det skal quiltes. Får det liksom ikke helt til selv....

Dette kan du i allefall være veldig stolt av.

Tusen takk for den praktiske saksen også. Skal nok tenke på deg ja.

siv hege sa...

Nydelig quilt, den kan du være stolt over! Hva blir ditt neste store?

Epletreet sa...

Nydelig teppe!
Litt av en jobb ja.

Liv Irene sa...

Nydelig, rett og slett imponerende!!
Flott quilting!

Cecilie sa...

Det teppet ble fantastisk fint! Og så bra at du brukte rester til applikasjonene.

Strikkern sa...

Imponerende arbeid og et fantastisk flott teppe:)

Marita sa...

Et fantatisk stykke arbeid og puslespill du har satt sammen. Nydelige arbeid og farger, klart du skal være stolt!!

Lisbeth Bula sa...

Dette er et superfenomenalistisk teppe!

Bente sa...

Wow...dette var nydeleg.
Herlege stoff og fargar.
Lekker quilting.
For ein jobb, klart du må vere stolt av dette.

Lykke til med neste prosjekt ;-)

Odins lille hjørne sa...

Bare en ting å si!! GODT JOBBA!! Kjempeflott!!

lykke sa...

Kjempeflott,
quiltingen er suverent bra!!!

God helg til deg også:-))

bentetove sa...

Åhh, det var nydelig. Det kan du vær stolt av, kjempefint var det !!

Unknown sa...

Så nydelig et teppe du har laget og quiltinga var rett og slett nydelig..
Takk for en flott gave jeg fikk i posten i går, jeg skal lage en slik utfordring jeg også, men må vente til over helga...

Klem...

wia sa...

Nydelig teppe du har laget. Skjønner at jeg aldri kommer til å lage noe slikt selv.

Jorun sa...

Det er noe av det flotteste jeg har sett!! Nydelige farger og motiver.
En utrolig jobb!
Kos deg videre med nye prosjekter!!

ahli sa...

Nydelig teppe. Dette kan du være stolt av.
Astrid

Elin sa...

Gratulerer med ferdig teppe, det blei nydeleg! Eg har 2 - 3 blokker på vent, men det blir vel neppe dette året...

Nette Cecilia sa...

Åhh , vilket fint jobb du gjort,flott,ha det bra ,Nette

RyumQuilt sa...

Kjempeflott. Jeg holder også på med dette nå. Holder på med stitcheriet nå aller først, så da kan jeg være litt sosial med familien mens jeg gjør det.

Falt fullstendig for dette da jeg så et bilde av det for noen uker siden. Ligner ikke meg å hive meg på storprosjekter, men dette skal jeg bli ferdig med.

Siv sa...

Kjempeflott quilt! Jeg legger meg til som følger - her er så mye fint å se i bloggen din. God helg! :o)

HegeT sa...

Wow...så utrolig flott....
Jøjje meg for en jobb du har hatt...men så ble det lekkert også da...
Kjempefint quiltet også..

lørdagsklem
HegeT

mimouna sa...

Så flott teppe! Imponert over alt arbeidet du har lagt ned i det, her var det mange smådetaljer. Du er flink!

Anonym sa...

Oh wow.
Dette må være det finaste teppet eg noen gang har sett.

Blåbærtua sa...

Gratulerer med kjempefint teppe.Dette mønsteret er bare helt fantastisk!

Marit Johanne sa...

Åhhh! Så nydelig! Dette er sånn vi småquiltere drømmer om å utføre en dag :)
Det må ha vært en kjempejobb å lage, så flott utført. Og fargene er veldig fine også, godt gjort å få til så samstemte farger med rester. Jeg er full av beundring.

Mitt lille rosa syrom sa...

All grunn til å være godt fornøyd!
Så fint at du tok et bilde som viser baksida også, det viser jobben med quiltinga ;-)

Sparky sa...

What a lovely quilt...never seen one like this...very meaningful and full of girl accents...