søndag, januar 02, 2011

Slik starta det nye året....SYK!


Sengeliggende, diare, oppkast, feber og generelt en verkende kropp! Etter 27 timers sengeleie og nesten like mange søvntimer klarer jeg å sitte litt oppe. For dere som kjenner meg vet dere at dette passer ikke meg....:(

I år har jeg tenkt å bruke mest mulig av stoffer jeg har til nye prosjekter. Og min liste over ting jeg vil sy er lang.....Her er det første jeg har lyst til å sy, et veggteppe

Nyttårskvelden før jeg dro på arbeid tok jeg en liten titt på restekassene mine. Jeg har store planer om å få slanka litt restestofflageret mitt. Og når jeg i tillegg velger å vise "in public" har jeg liksom inngått en liten forpliktelse ;) med dere

Her er stort sett bare 2,5 " lapper, har bokser med andre størrelser også







Akk og ve...noen er fint brettet og lagt i system, andre bare stappa nedi....Enda finnes flere kasser.....

5 kommentarer:

Solveig Bloch sa...

Uffa, stakkars deg. Vanligvis er jo du utstyrt med propell, så nå er det alvor! Og så en ting til, har du piska rundt i kassene dine?..de pleier jo å være strøken! Det er jo jeg som er den som roter..skjønner du er syk stakkar.Plei deg godt og god bedring. Snakkes.

May Britt sa...

God bedring.
Og jeg er sikker på at du klarer å få bukt med masser av stoffer fra restekassa. Gjør sånn som Hanne og meg.....vi har 80% kjøpestopp :)

Nette Cecilia sa...

Krya på dig ,bra ordning på tyglivet där,kram o god fortsättning på det nya året,Nette

Sissel`s syglede sa...

Godt nytt år til deg og god bedring.
Godt å se at det ikke bare er meg som har masse stoff.
Ha en finfin mandag.
Klemz fra Sissel

lykke sa...

Det hørtes ikke noe bra ut å ligge selk syk. Men jeg ser du har planer får våren og da blir du fort frisk igjen :-)

Nyttårs klem fra Borghild