søndag, januar 16, 2011

Blokk nr 1 er ferdig....

Da er første blokk i teppet ferdig :) Hadde egentlig bestemt meg for å håndapplikere dette teppet, men der må jeg nok skuffe dere ;) jeg får si som størstejenta mi på 7 år sa da ho skulle prøve å sy i romjula...."den greia der ligger ikke for meg" Og slik ble det for meg nå. Prøvde å sy noen sting, men da stoppet det opp. Det skal være lystbetont å sy, men den håndsømmen tok bort min lyst....så derfor maskinapplikering.
Håndsøm eller ei....jeg synes den ble fin jeg ;)

5 kommentarer:

Lis sa...

Åh, dette teppet blir flott!! Maskinapplikering er da like bra det...det er nå min mening ihvertfall ;)
Du, hvis du skulle bli "arbeidsledig" hehe, kan jeg godt sende deg noe fra mitt syrom... ;)) For hos deg går det jaggu i turbofart for tiden!! *imponert!!*

Sissel`s syglede sa...

Åhhh, så godt å høre. Jeg HATER håndsøm og gjør alt jeg kan på maskina. Denne musa ble kjempefin. Vi får overlate håndsøm til de som trives med det tror jeg :-)

Odins lille hjørne sa...

Ble veldig fin med maskinsøm!!! Sæt bokk!!

Knitgirl sa...

Å så nydelig! Håndsøm er oppskrytt he he...det er i allefall utrolig kjedelig;-)

Anonym sa...

Så lekkert teppe du har startet på.
Du er så flink til å finne mønster på flotte tepper, for det utrolig mange flotte du syr.

Lykke til med dette teppe.