fredag, januar 14, 2011

Jepp....jeg nådde mitt mål :)

Quiltinga ble ferdig kl 14.50 :) Og siden jeg startet kl 10 i dag, har jeg da brukt nesten 5 timer på dette. Yessss!!! Akkurat ferdig før barna skal hentes :) Nå er teppet renskåret, og lukkekanten håper jeg kommer på i løpet av helga.Sniktitt her ;)

Årstallet skulle egentlig ha vært 2011, men det var plana at det skulle bli ferdig før jul, og det hadde jeg nok klart om ikke syke barn hadde hindret meg...



Da ønsker jeg dere alle ei riktig fin helg, og nok en gang, tusen takk for hyggelige kommentarer fra dere alle :)

14 kommentarer:

Liv Nora sa...

NYYYYYdelig teppe, noe av det vakreste jeg har sett noen gang !
Du er bare utrolig så flink ved symaskinen...

Bente sa...

WoW...Lekkert.
Flotte applikasjonar og herlege fargar.
Du er jammen flink å frihandsquilte, dette var litt av ein jobb.

Ha ei flott helg:)

Nette Cecilia sa...

Otroooligt vackert du kan nog det där med färger och teknik,kram Nette

ahli sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
ahli sa...

Dette var virkelig nydelig. Er helt stum av beundring.

Rita sa...

Det er bare nydelig - superflink du. God helg:)

RyumQuilt sa...

Nydelig. Ser at det ligger mange timers arbeid her ja :-) du er kjempeflink.

Nissestien sa...

Alldeles nydelig!!! Du har gjort en kjempejobb og resultatet ble fantastisk. Du kan være stolt av dette.
Jeg har lenge hatt lyst til å sy dette teppe, men det finnes dessverre ikke flere mønstre igjen. Har vært i butikken i Bergen til og med, men dessverre. Får vel bare leve med det.

Sissel`s syglede sa...

Næmmen har du sett. Så utrolig flott teppe. Du ahr vært kjempeflink.
Ha en finfin helg.

Bodil sa...

gratulerer - det ble kjempefint. Og det meste er jo sydd i 2010 så datomerkingen er helt riktig :-)

Lis sa...

Gratulerer med et nydelig teppe!!
Litt av en jobb du har gjort her, med et flott resultat :D

Du er flink! og en inspirasjonskilde "DE LUX"

Ha en fin helg :)
Klem

Rita Tjelta sa...

Du har vært kjempeflink :D Teppe er bare nydeligt!

Solveig Bloch sa...

Kjempefint ble det! Gratulerer masse med ferdigstillelsen!

Smarie sa...

Wow...for et nyyydelig teppe ;o) Flotte farger !!