lørdag, september 11, 2010

Frihåndsquilting

Jeg føler jeg har vært ganske stø på frihåndsquilting med puslespill-kurver. Men i dag bestemte jeg meg for å teste og utvide litt ferdighetene mine. Har ikke brukt noe spesielt mønster, bare lekt meg og testa ut litt, "veien blir til mens du går". Ser helt klart forbedringspotensiale, men det er vell bare øving som skal til. På den største duken gikk det med over 5 spoler undertråd! Nå får du se baksidene i dag. Fremsidene får du se når lukkekantene er sydd på.




6 kommentarer:

toja sa...

Jeg er dødsimponert! Du er virkelig en racer på frihåndsquilting!!

Odins lille hjørne sa...

Imponerende!! Skikkelig håndarbeid!!! Gleder meg til å se framsida når bak var så flott!

Hellen Sigurbjörg sa...

Sa flink du er til a quilte pa frihand!

Bente sa...

Wow, dette var flott.
Blir spennande å sjå framsida :-)

Hege sa...

Imponerende! Helt utrolig!
*Bøyer seg i støvet*

mille sa...

oj, dette ser lovende ut! Er det lov å spørre hva slags symaskin du bruker?