mandag, september 20, 2010

Flaggdag?

Nei det er ikke flaggdag i dag, og ingen feires her i huset ;) Det er bare jeg som lufter lørdagens syresultater :) At det kan kalles kjedesøm kan man trygt si (eller kjedeligsøm om du vil)


For å kunne klare å telle alle lappene som skal bli til Dresden-plates, fant jeg ut at det enkleste var å henge opp remsa på klessnorene utafor. Og jammen var det mange av de, og selv om klessnorene mine er lange og mange var det ikke plass til alle.


482 stk i ulike reprostoffer og farger, og hele 27,5 meter langt :)







Naboene trodde sikkert jeg hadde rabla, men det var et fargerikt syn som gave meg gode følelser. Nå skal alle lappene vrenges, strykes og sys sammen til større "buketter" Men jeg skal bruke god tid......he he

8 kommentarer:

Solveig Bloch sa...

Du er sprø Britt, men guri malla så flott dette blir. Og for et arbeid, ikke bare å sy, men å henge dem opp;o))

Unknown sa...

Så stilig da, hadde ikke falt meg inn og gjøre noe slik nei :-)
Nå gleder jeg meg til og se hvor fint det kommer til og bli..
Ha en flott uke..

Quiltemarerittet sa...

Jeg kjenner gleden i kroppen.....hvis jeg selv skulle gjort dette! Herlig!

wia sa...

Herlig! Og for en jobb, ikke rart naboene lurte.

Anonym sa...

Herlige moses, fant du et smutthull i mellom regnskyllene.
Det er så flott å henge ut slik.

Gleder meg til å se hva det blir..

Hilsen Borghild

Lis sa...

Herlig!!! Litt av en jobb du har hatt her! I dobbel forstand *lol*

Mari sa...

Skal det bli en hel haug Drestenplates ? Spennende.
Ps. Har ny bloggadresse, hvis du vil linke.

http://zewnice.blogspot.com/

tubakk sa...

Ja, naboene lurer på så mye når vi quiltere setter igang. Mine lurer på hvorfor jeg står klistret oppetter vinduet i verandadøra om ettermiddagene. Grunnen til at jeg gjør det kan du jo lese mer om i bloggen min. Ha en riktig fin helg!