søndag, september 12, 2010

Fremsiden

Jeg fikk sydd på lukkekant på den største duken jeg frihåndsquilta i går. Så da kan dere få se den ferdig. Duken måler 114 cm *114 cm.

Jeg har brukt en honeybun (rull med 40 ulike remser i en serie, 1,5" ) på denne duken, Nostalgia fra Moda. Nydelige stoffer som jeg godt kunne tenkt meg mer av, men metervare er jammen ikke lett å oppdrive...


Lurte litt på applikasjon, men dropper det da jeg synes stoffene og quiltinga i seg selv var nok


Helt klart forbedringspotensiale, men utrolig gøy :)

4 kommentarer:

Solveig Bloch sa...

Se, hun frihåndsquilter !! Dette får du da til...nå er det bare å kaste seg ut i det.;o))

Blåbærtua sa...

Dette ser veldig bra ut.Flink er du!
Tusen takk for kjempefin pakke i posten. Jeg har brukt den flittig i helga. Den har vært til stor hjelp. Alt jeg måtte trenge av syting i umiddelbar nærhet.
Kjempefin. Tusen takk!

bentetove sa...

Så flott ! Helt enig med deg at duken ikke trengte noe applikasjon, den er fin nok som den er:)
Ha ei fin uke !

Sissel`s syglede sa...

Næææ, den ble jo kjempefin. Så flink du har vært. Litt av noen spreke farger gitt.
Pc min er på sykehus, så selv har jeg ikke fått blogget i det siste, men jeg tror jeg skal få den hjem snart.
Ha en strålende mandag.
Klemz fra Sissel.