fredag, februar 21, 2014

Teppe på gang

Med nyryddet syrom kom sylysten for fullt!!

Og for ikke å rote inne på mitt eget syrom, dro jeg likså godt til min kjære syvenninde, Solveig, og rotet der....he he....kan jo ikke rote inne på mitt eget nå ;)
vi
har faktisk sydd sammen i 3 dager på rad!!! Jammen lenge siden sist, men så utrolig godt å være i gang igjen :)
Merket godt at det er lenge siden sist jeg håndterte både symaskina og skjærekniven.....bare se på mitt første forsøk med kniven ;) Tror det må være feil på Solveigs skjærematte ;) sjekk også bloggen hennes, www.kadusei-kadusei.blogspot.no


Fikk meg en god latter ihvertfall ;) Når sant skal sies var det ikke bare bare å tre Solveigs symaskin heller....tross jeg har en maken selv....Som sagt så har jeg startet på et teppe....et "komme igang igjen-teppe" 
Merker at det er lenge siden sist, og nøyaktigheten må nok trenes opp igjen. Her en liten smakebit på dagenes resultater




 Mønsteret heter Ping-vinter og er fra Northern Quilts. Og til dere som kjenner meg godt, så måtte jeg SELVFØLGELIG ha rosa innslag ;)
Tusen takk for tilbakemeldinger jeg har fått, og god helg til alle som stikker innom her på bloggen min :)








8 kommentarer:

Bjørg sa...

Nydelige pingviner!

Oddbjørg sa...

Dette kommer til å bli kjempefint!
God helg til deg også!

Lis sa...

Se der ja!! Dette blir jo nyyydelig! Syns dere er flinke jeg, for HER er det sytørke for tiden... Riktig god syhelg til deg og Solveig :D

Edny sine puslerier sa...

Så kjekt å sy sammen med noen;) Flotte resultater også! Og jeg forstår godt at du ikke vil rote til igjen på ditt rom, for det ble kjempebra;)

Linda Elisabeth sa...

Åh-jeg falt helt for den stor blå pingvinen Britt. Nydelig arbeide dere har gjort. Bra at noen tar seg av de små detaljene i livet :-).

Dollandesign sa...

Dessa pingviner som Du håller på att sy ser så söta ut, tycker jag.

Dollandesign

RandiT sa...

Så søte pingviner. :) og så flott syrom du har:)

Britt Helen sa...

Takk for alle gode ord og skryt. Gir meg puffet i baken til å fortsette med syinga dette :)