tirsdag, februar 25, 2014

Doris har fått One-piece

Doris er tynn...veldig tynn! Da ho skulle være med på skolen en dag, frøys ho fryktelig.....Det var nesten slik at ho heller ville være hjemme ;)
Men jammen visste jeg råd for det...Doris måtte få seg One-piece :)

Fant et fleeceteppe som jeg var villig til å ofre, la Doris oppå et hvitt ark, tegnet sånn cirka-mønster og klipte i vei. Doris-mora var spent, jeg likeså. 

Og som bildene viser, så ble Doris fornøyd :)

 En glad og fornøyd Doris i One-piece
 Sidebilde må også tas
Huff....kjedelig med alle disse bildene synes Doris!!
Nå måååå du snart bli ferdig med å ta bilder....jeg kjeder meg slik!!



1 kommentar:

Bundingen sa...

Herlige Doris i One-piece gjorde nok lykke på skolen, tenker jeg! Lettere henslengt i stolen er hun bare "underbar"!

Her er det regn og grått. Jeg hører lydbok og strikker perlestrikk.

Tantaklem