lørdag, april 16, 2011

Nytt syprosjekt på gang...

At jeg har mange jern i ilden er iallefall sant, og lista over ting jeg har lyst til å sy er lang.

Solveig var veldig spent på hva jeg hadde i veska mi da jeg kom for å sy noen timer hos henne. Var veldig i tvil selv også hva jeg skulle finne på. Men jeg stappa nedi en større bunke med Martinique fra Moda og et mønster. Hodet var på rette plassen, og begge ble vi ivrige på hver vår plass.....ja faktisk så ivrige og konsentrerte at vi glemte både tid og å prate underveis ;)

Hadde håpet å få ferdig toppen på dette prosjektet, men tiden rant ifra meg. Men før nattvakt rakk jeg og sy ferdig 3 hovedblokker, og den siste er nesten i boks den også :)

Her er en sniktitt. Vil ikke røpe hva det skal bli ennå, men kan si såpass at mer dekor skal på blokkene ;)



 
Ønsker dere ei flott helg, med eller uten nål eller en tråd ;)

5 kommentarer:

Anne Lise sa...

Oisan. Dette ser litt spennende ut. Nydelige farger i hvert fall. God helg og god påske.

janses.blogspot.com sa...

Hei. Dette var lekkert :-) Kjempefine farger. Flott blogg har du også, jeg er helt ny i faget, har akkurat begynt å blogge, men vært "tyvtitter" en stund. du er hjertelig velkommen på en titt :-) Mvh janses.blogspot.com

toja sa...

Spennende! Lekre stoffer!

Elisabeth sa...

Spennende. Gleder meg til fortsettelsen.
God helg.

Elisabeth

2ne sa...

Lekre stoffer du bruker i dette prosjekter :-)