søndag, april 03, 2011

Award

Da er Award'ene funnet veien hit hos meg. Tusen takk til Drømmequilten og Lis

Jeg skal gi denne Awarden videre til 5 blogger som har færre enn 100 følgere, og samtidig skal jeg svare på 5 spørsmål ;)

1. Hvorfor startet du blogg?   Mest for å lage minner for meg selv over ting jeg lager/har laget
2. Hvilke blogger følger du?   Fot tiden er jeg hekta på lappesøm, så det er mest quilteblogger
3. Favorittfarge?   Glad i alle farger, men merker at rosa og lys grønn er jeg svak på
4. Favorittfilm(er)?   Hmmmm....kan ikke huske når sist jeg så en god film, jeg syr istedet jeg ;)
5. Hvilke land ville du besøke, og hvorfor?    Kunne godt tenkt meg en tur over det store hav og besøkt  noen quiltebutikker ;)
 
 De 5 bloggene jeg gir denne Awarden til blir:


Anbefaler alle å ta turen innom disse bloggene, mye flott å beskue og masse inspirasjon å hente :)

1 kommentar:

Kjersti sa...

Hei Britt Helen.
Så koselig å få en Award.
Første gang og vet ikke helt hva jeg gjør med den, men det finner jeg vel ut av.
Ha en fin dag.
Hilsen fra meg:-)