mandag, oktober 18, 2010

Vesken "Håndbagasje" av AnnaKa

Denne uka var jeg hos Gerd på Syskrinet i Molde. Etter endt handling kom jeg hjem med mønsteret Håndbagasje av AnnaKa, og stoffer tiltenkt denne. Jeg har denne gangen valgt stoffer i svart, grått og lilla, samt litt innslag av hvitt. Det andre i handleposen trengs vell ikke nevnes ;) Starta på veska på fredag, og i går kveld ved midnatt var den helt ferdig. Nok et bilderas :)

Veskens fremside. Dukken er i batikkstoff. og ansiktet er ikke slik det er i oppskrifta. Det er hentet fra et annet mønster. Jeg har bare 4 jojo-blomster.

Baksiden

Hver jojo-blomst har en perlemors-perle i midten

Sidesømmene har innfelt tittekanter i grått

Jeg skulle ha en meget enkel veske, men når alt kom til alt ble det også glidelåslukking på denne. Har brukt delbart glidelås på denne.

Og om ikke det var nok, så måtte jeg bare ha noen lommer her også, glidelåslomme og flere enkle lommer

Reslutatet ble en stor og romslig veske som jeg liker veldig godt. Hele veska er frihåndsquiltet med enkel puslespill-kurver. PC-mappen i neste innlegg er sydd av rester etter veska.


11 kommentarer:

Sissel`s syglede sa...

Denne vesken ble kjempefin. Artig ansikt på damen du :-))
Ha en strålende mandag.

gyldenkron sa...

Kjempeflott veske :)

karinanna sa...

Nydelig veske du har laget, flotte farger og mønster.

Bente sa...

Flott veske.
Likte stoffa du har brukt.
Supert med mange lommar.

Solveig Bloch sa...

Nå har jeg jo sett den i virkeligheten og den er mye finere enn på bildet!!fargene er bare herlige.
Jeg må skynde meg etter med min..

Quiltemarerittet sa...

Rålekker! Å for et ansikt!

Soltoppen sa...

Kjempefin veske, med så mange detaljer. Du er bare så råflink, altså.

Lis sa...

Den ble kjemelekker!! Fargene du har valgt likte jeg VELDIG godt!!

Ha en fortsatt fin dag :)

Sølvis blog sa...

Veska di ble kjempefin, og for ett lekkert stoff du har sydd selve dukken av.

ahli sa...

Hei
Der fant jeg deg. Takk for en trivelig kurshelg. Veska di er så knallfin. Dette er farger som er mer i min smak enn hva det er på orginalen.
Vi treffes kanskje på kurs igjen. Jeg skal prøve å huske på å tipse dere.

Marit Johanne sa...

Denne veska var veldig fin, mange fine detaljer og flott dekor. Du har gjort et flott arbeid. Jeg liker AnnAka's veskemønstre veldig godt, så nå så jeg nok en fristelse :)