søndag, oktober 31, 2010

Se min kjole

Endelig kan jeg vise dere den ene av to kjoler som jeg har sydd. Stoffet fikk jentene av nattmammaen vår i fjor. og jeg har lenge vegret meg for å klippe i de. Å sy klær er ikke helt min stil, og når atpåtil foret er i silke har jeg IKKE hatt lyst til å starte opp. Men nå er da den ene kjolen ferdig :) Stoffet er kjøpt i Quatar. Ytterdel er tynn rosa organza som er dekorert med små paljetter og garn. Underkjolen er i rosa silke. Siden stoffene er så dekorative i seg selv har jeg bare brukt et enkelt mønster. Jeg selv er ikke helt fornøyd, helt klart forbedringspotensiale, men nå skal jeg heller ikke legge meg på klessøm senere, så det får bli sånn.
Lillesnuppa var strålende fornøyd da ho dro i bursdagsselskap på fredag :)



7 kommentarer:

Lis sa...

Kjempelekker kjole på ei nydelig prinsesse!!
Skjønner godt at hun ble fornøyd med kjolen ja :))

Lisbeth Bula sa...

Søt kjole- og søt modell! :-)

Bente sa...

Kjolen blei lekker.
Klart jenta blei fornøgd,ho er jo ei lita prinsesse :-)

Fin bursdagsgåve du har sydd. den fell nok i smak.

tante Ingunn sa...

Kjolen er bare helt nydelig. Gratulerer med den. Og for en fin presang! Skjønner godt at det var ei glad, lita jente som gikk i bursdag.

ahli sa...

Kjolen ble kjempefin den. Du har vel tatt vare på stoffrestene. Kan jo bli fint nytt stoff det.

Gerbrich sa...

So Sweet, lovely,
Warm greetings,
Gerbrich van der Kuur

Rita sa...

For en vakker liten prinsesse.