torsdag, august 12, 2010

Trondheimstur

I helga var jeg en tur til Trondheim. Foruten besøk hos Stoff og Stil og IKEA, fikk jeg også tatt turen innom Quiltegården. Jeg hadde i utgangspunktet ikke tenkt å kjøpe så mye, men er man stoffavhengig, så.......Lørdag gikk ferden til Steinkjær. Målet var Northern Quilts. Etter over 2 timer der oppdaget vi at vegg i vegg lå det også en lappebutikk :) Ble så ivrig at jeg glemte å se hva butikken het, men lurer på om det var Kreativ Søm? Åkke som, flotte stoffer hadde de også der, og fristelsen ble også her for stor. På bildet er quiltestoffer som ble med hjem, kjøpt på de tre ulike butikkene. Endel sytilbehør og verktøy ble også med hjem....;)

1 kommentar:

Lis sa...

Har du vært i Steinkjer hos "dealer`n" min du? ;))) Du har rett, butikken heter Kreativ :) Hun som eier den heter Siri, og er ei herlig, hjelpsom venninne av meg :))

Flotte stoffer du har kjøpt ;)