mandag, november 10, 2008

Julemesse




I går gjennomførte jeg da min første deltakelse i julemesse. Den ble holdt i Rensvik Samfunnshus. Var utrolig spent på hvordan det skulle gå. Hadde jo sett prisene til noen av deltakerne på forhånd, og jeg syntes de gav bort det de hadde laget, ja ei solgte faktisk quiltede duker til under materialpris! På grunnlag av det var jeg redd jeg ikke fikk solgt noe. Men noen lapper ble det jo ;) Takk til Britt-Unni som dra meg med på dette :) og Vidar (størstegutten min) som var med og hjalp meg underveis. Mulig jeg hopper på flere messer om det byr seg slik.

4 kommentarer:

Unknown sa...

ser ut som du hadde en fin stand... ikke greit når noen under priser,du kan jo prøve og få solgt det andre steder også da... som setter pris på det...
Lykke til videre... regner med det blir flere messer på deg...

Unknown sa...

Så koslig det så ut som dere hadde det, en flott gutt som hjelper sin mor er jo ikke å forakte...
Jeg er glad du fikk noen "lapper" det hadde du virkelig fortjent.

Masse flotte produkter på bordet ditt.
Den lua du har strikket nå var knalltøff :-)

Anonym sa...

Godt du fikk solgt noe, det er ikke kjekt at folk selger for billig. Det er jo med på å senke statusen til håndarbeidsprodukter.

Inger sa...

Det så ut som en riktig koselig stand du hadde fått til. Det er bedre å ha enkelte ting selv i stedet for å selge billig. Håper du får solgt det senere. Det viktigste er jo å få vist fram hva man har, så kanskje noen tar kontakt etterhvert for å kjøpe utenom messe. Ha en fin kveld.