onsdag, mai 26, 2010

Vintage Memories BOM




Jeg har begynt et nytt langtidsprosjekt, og det er nok ingen bombe at det er et teppe ;) Har bestilt en BOM ( block of the month) fra Craft Town. Jeg vil i løpet av 9 mnd motta 9 forsendelser med oppskrift på ulike blokker med tilhørende stoffer. I hver pakke er det stoffer til å sy 2 like blokker. Stoffene er i serien "Martinique" fra Moda. Ferdig håper jeg at mitt teppe vil se slik ut som bildet over viser. I går kom to forsendelser til meg, og jeg måtte bare sy to av blokkene før jeg dro på arbeid. Stoffene er en fryd for øyet, og det var en stor glede å sy av de....ja du kan kalle meg stoffgal :))



Her er mine to første blokker, ferdige målt 12,5 inch

2 kommentarer:

monsol sa...

Hei, det blir nok et flott teppe tilslutt,trur ikje eg tør å prøve meg på så stort prosjekt ennå,men storkoser meg med alle småsyprosjektene. my fint i bloggen din. =)

Solveig Bloch sa...

Dette teppet tror jeg blir nydelig. Så på det selv for en stund siden, men greide å la være å trykke på bestillingsknappen da jeg har mer en nok å gjøre ferdig først.Blir spennende å se ditt...