tirsdag, oktober 11, 2011

Løpere til barnehagen

Lillesnuppas barnehage har invistert i nye gardiner, og i den anledning ble jeg spurt om jeg kunne sy noen løpere av restestoffet.....

Siden stoffet er med store mønstermotiv har jeg valgt å kombinere det med ensfarget bomull.
Alle løperne er quiltet med forskjellige midtfelt.





På den største har jeg i tillegg quilta inn navnet på barnehagen og alle de 4 avdelingene.
Nå gjenstår det bare å se om de faller i smak

Klubba

Bautan

Varden

Dale Barnehage

Draget

7 kommentarer:

Jorunn Elizabeth sa...

Så stilig!! De i barnehagen blir nok kjempefornøyd med disse løperene. Kjekt med innbrodert navn på avdelingene.

sjoko sa...

Morsomt - det er en heldig barnehage som får disse :O)

Lis sa...

Disse kommer de helt sikker til å bli kjempeglade for!! Denne oppgaven løste du bra ja, lekkert med enfarget til stoffet de ga deg! og supert quiltet (som vanlig) ;)
Ha en fin dag
Klem :)

Trines hobby sa...

Så koselig gjort av deg, de setter sikkert stor pris på dette:)
Riktig lekre løpere, og tøfft at du broderte navn på avdelingene!
Klem fra Trine

Heimefronten sa...

Dette var en kjempegod ide -og løperne ble kjemeflotte. Jeg liker også å sy og har startet nettbutikken Heimefronten der du kan finne Vintage og Retro stoffer til svært gode priser. Håper du vil kikke innom. KLem fra Tone

rule sa...

Må bare si at jeg er VELDIG imponert over alt det flotte du lager!!!Kjempe inspirerende å besøke deg! Ha en fortsatt fin søndag! Klem Ruth

Bundingen sa...

Flotte løpere til barnehagen! Og så må jeg bare beundre teppet til Lena. Vakkert! Ha ei god handarbeidsuke, og hils rundt deg!