tirsdag, august 23, 2011

Cottage Charm-teppet et steg nærmere mål.....

Lenge har teppet ligget der....bare ytre rammebord skulle syes. Men jøje meg, det var tungt å starte på. Alt lå ferdig skåret....måtte bare hente "gøts" først. Nå er rammen kommet på, og teppet er klart til quilting!
Må bare ha en fridag først....


 Og dere må ikke tro at noe skulle gå til spille...kappet etter borden ble sydd sammen, og nå har jeg altså 156 slike skrådelte firkanter på ca 2 "!!! Hva de skal brukes til er ikke bestemt, men enn så lenge er de pent stablet i en boks, kjekt å ha ;)


5 kommentarer:

Anne Lise sa...

Den smugtitten vi får her, ser veldig bra ut. Er spent på å se det ferdig. Lykke til med quiltingen...

Elimor sa...

Gleder meg til å se dette ferdig.

Rita sa...

Det blir så fint :)
Er vel ikke lenge før du har laget noe fint utav det du har i boksen heller.

Margit sa...

*drømme-sukk* ...dette blir nydelig! Gleder meg til å se det ferdig
Ha en fin dag :o)

Hanne sa...

Kjempe flott. Nydelige farger, gleder meg til å se det helt ferdig:-)