lørdag, juli 16, 2011

Tilbehør til Quiltelaup'en

Inga ønsket litt tilbehør til håndarbeidsveska. Og denne uka har jeg fått ferdig det som var ønsket. Onsdag ble alt overlevert, og det var en svært fornøyd dame som gledet seg til å komme hjem og fylle den opp :) Det eneste som gjenstår nå er ei strikketøymappe....

 Rundpinnemappe
 Nålebrev
 Pennal
 Strikkepinne-etui

 Detalj fra veska
Nydelige farger som har vært en fryd å sy av. Nesten så jeg skulle beholdt den selv ;)

Om du ser noe på bloggen min som du har lyst på, send gjerne en mail. Syr ikke noe særlig på bestilling, men kan gjerne selge detjeg har sydd.

Ønsker dere alle en riktig fin sommerhelg :)

9 kommentarer:

jofridsquilt sa...

Kan godt forstå at ho blei fornøyd. Det vart stilig. Klem Jofrid

Solveig Bloch sa...

Råfint Britt! Lyst hjem å sy jeg nå! Ha det fint så lenge, talast :o)

Rita sa...

Skikkelig heldig den mottakeren din, dette ble så kjekt :)

Nina sa...

Så utrolig flott sett. Heldig den som kjenner deg!

Anne Lise sa...

Kjempeflott tilbehør. Nydelige stoff og farger dette ja. Igjen heldige mottaker.

bodilshobby.blogg.no sa...

For et nydelig sett, mottakeren blir nok kjempefornøyd. Jeg drar rundt med strikkepinnene i plastposer, så nå ble jeg kjempeinspirert av det du hr laget!

Mari sa...

Her var det skikkelig gjennomført ! Flott sett !

2ne sa...

Et nydelig sett i herlige farger.
Koselig når alt matcher :-)

Anonym sa...

Her er den heldige damen som har fått denne nydelige vesken i hus!
Nå har jeg sortert og ryddet i utstyre mitt og plassert alt rent så elegant ned i veksen. Ja, ELEGANT! For det er det den er!:D
Den dagen jeg skulle hente den var det som om alle de 22 julaftene jeg har opplevd ble slått sammen til 1. Jeg ble SÅ GLAD!!
Tusen takk for det flotte arbeide og tiden du la ned på vesken+++ til meg Britt Helen. Du er kjempe dyktig.. Inga<3