mandag, mai 30, 2011

Kameraveske.....

Haugen av mønster på ting man har lyst til å sy vokser stadig. Lenge har jeg og Solveig snakka om å sy denne kameravesken, og i dag måtte vi bare bryte oss løs på oppskrifta. Mange og intense timer med bannord og sprettekniv gikk med. Ja jeg kan love dere at denne veska har jeg lagt ned mange timer på!
I kveld klokka 19.45 sydde jeg det siste stinget.... og slik ble den....


 Vesken har 2 glidelåslommer
 På fremsiden er det også en lomme, denne med borrelås som lukning
 D-ring i siden med mulighet til å feste armlenke

 Veksa rommer godt både kamera, mobil og evnt litt mer som feks minnekort/bankkort
Alt i alt ble det jo ei grei nok veske, men når jeg teller antall arbeidstimer og knoting med sømmene, så må jeg si det frister lite å sy de resterende 3 kameraveskene som ligger her ferdigskåret......

12 kommentarer:

Bente sa...

Den var knallfin!
Veldig fine stoff :-)

Farmormor sa...

Denne ble jo bare helt nydelig. Mye småpirk skjønner jeg, men kanskje det går fortere med de andre når en har funnet ut hvordan det skal gjøres.

Helle Sejten sa...

hvor er den flot....hvem har designet det flotte mønster..sådan een ville jeg gerne sy til mit kamera :-)

marihøna sa...

Den var kjempeflott!!! De neste går sikkert fortere, når du har lært av dine feil underveis :)))

Marit sa...

Så fin! Ser ut som vi har valgt samme mobil, kjære kusine. Hihi... :)

Anna O.Nilsen sa...

Kjempeflott veske,er det eget komponert mønster eller til salgs noe sted?Har tenk å sy en selv å denne var helt etter min smak.Ha en god dag videre.

Siri sa...

Skjønner godt at det ikke gikk knirkefritt å sy første eksemplaret av den der, men så ble den da utrolig fin!! Det er forresten mye som er fint her;-) Hilsen Siri

Bodil skorstad sa...

Så flott denne var! Kan du ikke si noe om hva mønsteret heter og hvem som har designet? Kjempeflott!!

Lise in Norway sa...

Veska var jo kjempefin den da. Hvem sitt mønster har du sydd etter som voldet slik bry? Var det beskrivelsen som var vanskelig å forstå eller var det selve vesken som var ble vanskelig i seg? Resultatet hvertfall meget flott.

Jorun sa...

Nydelig farge!!

Askepott sa...

Synes denne var kjempelekker, så tross slitet så må du være godt fornøyd med resultatet. :-)))

Mavi. sa...

Perfecto, perfecto. Está genial.