fredag, november 19, 2010

Mitt nye prosjekt - Down In The Garden

Da har jeg kuttet i stoffer og sydd som en gal......og her er da mitt neste store lanmgtidsprosjekt :) Jeg har tenkt å sy teppet Down In The Garden. Utrolig mye håndsøm på det, men plana er å bruke lang tid på det. (he he humrer vell noen nå tenker jeg ;) )
Tre blokker er ferdig påtegnet til å stitches, og her er den spede begynnelse av midtblokka
Alle blokkene er ferdig sydde, gul-lappene er bare nr.anmerkninger ;)
Disse fargene skal jeg bruke til de ulike motivene
Med dette ønsker jeg dere alle ei riktig flott helg :)


4 kommentarer:

ahli sa...

Dette kommer til å bli flott. Er spent på fortsettelsen. Lykke til

Lis sa...

Oj!! Enda et stort prosjekt ;) Gleder meg til å se det ferdig!!
Lykke til :)

Ønsker deg ei fin helg :)

Anne Lise sa...

Dette teppet kommer til å bli flott. Følger spent med videre. Lykke til med stitchingen. Ha en riktig fin helg.

Ruth@ sa...

Hei!
dette ser ut som å bli nok et fint teppe..
Gleder meg til å se det ferdig.
ha en fin helg