fredag, april 30, 2010

Symaskina mi kan mer...

I fjor kjøpte jeg meg symaskin med broderienhet, Janome MC 9700. Det ble ikke til at jeg testet så mye ut broderifunksjonene, det tok litt for mye av min dyrebare sytid ;) Men nå var tiden inne, og i forrige uke fant jeg ut hvordan jeg skulle laste ned filer fra nett og over til maskina, og det UTEN å lese bruksanvisninga ;) Jeg er nemlig ikke kjent for å lese bruksanvisninger! Her er noen av motivene som jeg har brodert, og flere blir det nok etterhvert. Må bare vente til postmannen kommer med Amerikapakke slik at jeg får litt mer fargeutvalg på tråden ;)






2 kommentarer:

syogstrikbodillen sa...

Hej Britt.
Det her lød meget spændende!
Jeg købte mig husqvarna i fjor med broderidel, men jeg synes det medfølgende mønstre er for store og ikke så anvendelige.
Resultatet er, at den ikke bliver brugt.
Har overvejet om jeg skulle købe den ekstra del, som skal til for at tage billeder ned fra nettet, men har været lidt bange for, at det var for vanskeligt.
Dette lød jo opmuntrende, så nu følger jeg med her hos dig, og overvejer igen.
Ha`en god helg.
Hilsen:
Sybodillen

Mokina sa...

Flink du er som får til å laste ned mønster... Jeg har aldri prøvd på det, har trodd det var så vanskelig... Må vel kanskje bare prøve meg fram....