fredag, mai 22, 2009

Orange Peel

Helga før konfirmasjonen var jeg på kurs hvor vi lærte å sy buer. Jeg klarte å bli ferdig med alle lappene på kurset, men måtte vente med monteringen til etter konfirmasjonen. Nå har jeg endelig fått montert det og quilta det ferdig. Jeg har sydd "i grøfta" rundt alle 60 blokkene og rammene. Teppet måler 190* 125 cm. Ser nå at jeg kunne hatt det større, men det ble bare slik. Har sydd på dobbel lukkekant og sydd for hånd på baksiden. Leker litt med tanken på å håndquilte inni hver lysegrå blokk....men det blir nok ikke ennå i såfall. Jeg ble veldig fornøyd med teppet mitt. Takk til deg Gerd som hadde kurs for oss :)



6 kommentarer:

Muffin sa...

Du er kjempeflink til å sy! Virkelig lekre ting du har laget.

Sølvis blog sa...

Flott teppe du har laga. Hvem var du på kurs hos?

mimouna sa...

Så fint det ble! Likte at det var kontrastfarge på den ene lukkekanten, det var en fin effekt.

Mammamiia sa...

Trøste meg, du er produktiv!!! *skuler bort på symaskina som har støva ned*
Kjempeflotte ting du har sydd!
Ha en flott helg! :)

Inger sa...

Så flott teppet ditt ble. :-)

Vibbedille sa...

Et skikkelig RÅÅÅÅÅflott teppe!KULT!! Og den lille"prinsesse" veskavar helskjønn!Skikkelig produktiv du har vært!!

GID EG KUNNE SY!!!!

Koos deg og ha en flott helg!

klem Vibbedille :)