torsdag, januar 01, 2009

Harmony woods

Siden jeg fikk litt penger til jul bestemte jeg meg for å bestille meg de berømte Harmony Woods strikkepinnene. I går, kom de i posten, knappe 2 døgn siden jeg bestilte de. Gleder meg til å teste de ordentlig ut. Jeg har jo ett sett fra før, så jeg visste hvordan de var. En drøm å strikke med :)

Siden jeg bestilte så mye fikk jeg med flettepinner i 3 ulike tykkelser

Strømpepinner i etui fra str 2 og opp til 4,5


Mappe med inndelte rom for oppbevaring av alle pinnene og evnt annet strikketilbehør

8 forskjellige pinnestørrelser til rundpinner

Ellers var det med 4 ulike vaiere med stoppere, pinneanvisere, mapper for vairene og linjal med pinnemåler. Og ja, jeg er rimelig fornøyd ja :))

7 kommentarer:

Anonym sa...

Aller først må jeg si godt nyttår. Regner med at du gleder deg til å begynne å bruke disse pinnene ja, jeg venter også på slike i posten.

Bitt@mi sa...

Fikk slike pinner i julegave - og strikking blir aldri det sammen etter det:-)
Godt nyttår til deg og dine!

Unknown sa...

Hei for noen herligheter.. innom for og ønske deg et godt nytt år...

Lykke-Li sa...

Godt nytt år! :o)
Kos deg med strikkepinnene!

Koselige julebilder, og nydelige jenter du har! :o)

turvid sa...

Godt nytt år! :)

Inger sa...

Flott pakke du har fått i posten. Ønsker deg og dine et riktig godt nyttår.

Unknown sa...

Gratulere med flotte pinner, og så må jeg ønske deg et godt nytt år..
Gleder meg til og følge deg i 2009.
Klem fra meg :-)