torsdag, oktober 09, 2008

La Rose av AnnaKa




Jeg er virkelig i symodus for tiden ;) I går kveld skulle jeg bare kutte litt stoffer og klargjøre for syinga av denne duken. Når kvelden var omme var den ferdig sydd og quiltet. Hadde bare reinskjæringa og lukkekanten igjen til i dag. Det har jeg nå fått gjort og hjertene er kommet på plass. Applikeringa av de må vente til i morgen da jeg trenger mye lys til det. Mønsteret har jeg funnet i Quiltemagasinet nr 02/08. Nok en artig duk å sy :)

Nydelige farger som jeg liker veldig godt. Jeg har valgt å stitche teksten i stedet for Paintsticks som sto i oppskrifta.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Å, så nydelig!
Takk for titt en i bloggen din!!

Inger sa...

Kjempeflott. Her går det virkelig unna må jeg si. Du får veldig mye fint til messa. :-)

Unknown sa...

Skal si symarskina di går om dagen. Det kommer ut de lekkreste ting fra den og deg :-)

nydelig løper i flotte romantiske stoffer...

Hvite Liljer sa...

Nydelig løper!! Kjempeflotte stoffer du har brukt. :)

Jorun sa...

Vakker løper! Flotte farger!

Unknown sa...

Hei på deg!!

Stikker innom for og ønske deg en fin kreativ håndarbeidshelg med
masse smil og glede :-)

Klem fra Syglad

Anonym sa...

Veldig flott. Synes også det var lurt å stitche teksten om man ikke ønsker å eksperimentere med paintsticks.