torsdag, februar 28, 2008

Vognposer






















































Jeg har bestemt meg for å ikke sy flere vognposer når jeg er ferdige med de jeg planlegger nå. Hittill har jeg sydd ferdig 10 stk, og skal sy enda 5 til. Da er det STOPP! Jeg kommer ikke til å ta imot bestillinger eller sy etter ønske. De posene jeg har sydd nå vil bli lagt ut for salg i salgsboden min. Posene er ca 100 cm lange, noen har poplin som ytterstoff, andre bomullsstoff. Alle er foret med tynn dyne. Posene egner seg best som vår-,sommer- og høstposer. Innerfor er i bomull, noen få har fleece.
Den siste posen er sydd av dundyne og har knytinger.

6 kommentarer:

Anonym sa...

her har det vært produksjon ja...veldig fine alle sammen. Ser jo at du er dyktige med symaskinen (misunnnnelige)

ha en forsatt fine dag

Anonym sa...

En slik Voksi - kloning som den nederste har jeg også sydd noen av for noen år siden. Den øverste typen hadde jeg ganske stor produksjon av på begynnelsen av 90-tallet. Det er morsomt å sy poser, og jeg forsynte både slekt og venner. Du har brukt mange fine fargekombinasjoner, det er morsomt...

Shamu sa...

Snakk om å være effektiv ja!
Du er kjempeflink og flittig!

Anonym sa...

Oi! Imponert over produksjonen!! Og jeg skjønner veldig godt at du sier stopp: man må jo få tid til litt annet også! Men fine er de!:-D

Anlen sa...

Du har jammen vore produktiv!

Kan godt forstå at 15 posar er nok... Eg som syns den andre sokken er KJEDELIG....

Utrulig fine posar, skulle gjerne hatt eit par av dei!

Anonym sa...

Rå fine de vognposene er,beunderer der som kan bruke symaskin.de ndre ruskeposer og strikkepinnnemappene er også flott.