søndag, november 17, 2013

Britt har gjort ting ho ikke kan.....

Jeg har testet ut kunsten å legge stein! 


 Min bror som bor på Smøla, lurte på om jeg kunne gi han ei hånd med å legge belegningsstein nedover mot inngangspartiet.  Jeg tok utfordringen på strak arm :) Nedoverbakke, svinger og naturlige kurver kom helt av seg selv....bortimot 44 m2 ble lagt...og det gjorde jeg helt alene....jo da...no skryter jeg av meg selv, men jeg må innrømme at jeg var veldig stolt over arbeidet selv også. På bildene er ikke alle kantene ferdig kuttet, men nå er alt på plass, og Svein Terje er meget fornøyd :)









4 kommentarer:

Bundingen sa...

Imponerende! Som vi alltid har sagt: Det er ingenting som stopper for deg.
Koselig at du blogger igjen.

Ha en fin søndag!

Klem fra tante og onkel i Uvdal

Kjersti sa...

Du verden dette ser da bra ut :-)

Margit sa...

Wow! Ka du kan ;o) Ville ikkje vågd meg på ei slik oppgave ...

Lindas hobbyhjørne sa...

Det er det jeg sier... vi kvinner kan man brukte til det meste ;) Hihi... Kjempeflink har du vært !
Ha en fin uke :)