onsdag, august 25, 2010

Utfordringen

Krikri lurte på om noen ville ta imot ei utfordring fra henne i posten, inne på Quiltinorge. Vi var 4 damer som takka ja med en gang. Så i går kom dette i posten, en remse stoff 2,5 " hel stofflengde og denne lappen med denne flotte teksten på. Utfordringen besto i å sy noe hvor både teksten og stoffremsen ble brukt. Oi oi oi....Spennende :)

Straks anledningen bød seg dukka jeg ned i skattekista mi og lette fram stoffer som jeg kunne supplere med, for jeg visste hva jeg ville lage. Det endelige stoffvalget falt i dag i dagslyset. Og da var det bare å sette igang :)
Her ser dere hva resultatet mitt ble:Litt fra innsiden, 2 lommer, den ytterste av veskeplast, penneholderMer innside, holder til skriveblokk i A5 størrelseSom dere sikkert har gjetta ble det ei mappe ut av resultatet. Mappa er tiltenkt mamma, hvor hun kan oppbevare medisinoversikt, frikort, resepter og mulighet til å ta notater ved legeundersøkelser. Som lukking har jeg denne gang valgt en knapp og et tykkere brunt hårstrikk Slik ble mappens fremsideog her er den utslått.
Tusen takk for utfordringa KriKri. Du er jammen god du :) Jeg er veldig fornøyd med resultatet, og den brune stoffremsen jeg fikk til disposisjon skulle jeg likt å hatt mer av. Så om noen vet hvilket stoff det er gi meg gjerne et vink så jeg vet hva jeg skal lete etter. Jeg valgte å dele den opp i to remser på hver 1 1/4 ". Da fikk jeg brukt den både på fremsiden og inni mappa.




Kjempeartig utfordring :)

8 kommentarer:

Solveig Bloch sa...

Stilig! Denne var jo rent så parktisk.:o)

Rita sa...

Kjempefin, blir kjekt for mammaen din å ha alt i orden :)

Laila sa...

Eg er heilt imponert over det de får ut av utfordringa :))

Bente sa...

Den var heilt super!
Og mammaen blir nok glad for denne.

Unknown sa...

Knallfin ble din utfordring....
Rett og slett praktisk og lekker :-)

toja sa...

Flott løsning på utfordringen!

Min Quilte krok sa...

Kjempe flott:-))
Ha en fin og kreativ uke

Krikri sa...

Denne ble bare kjempefin. Du skulle hatt et kurs i mapper du. Kjempepraktisk.

Stoffet tror jeg at jeg kjøpte på Katrines quiltestue før jul i fjor, om jeg ikke husker feil.